вівторок, 31 березня 2020 р.

Урок №27



Урок №27
  1. Відповісти на питання ТЕСТу.
  2. Повторити про алгоритм та його властивості можете ТУТ
  3. Виконати Вправу 1
ВПРАВА 1
  У вікні нового проекту скласти для Рудого кота скрипт (рис. 3.18), що містить вкладені цикли з лічильником.


1. Запустіть проект на виконання, щоб побачити, як він працює.
2. З’ясуйте, скільки разів у цьому скрипті виконується тіло внутрішнього циклу.
3. Змініть кілька разів значення лічильників
зовнішнього та внутрішнього циклів і поспостерігайте за тим,
як змінюватиметься поведінка спрайта кота.
4. Збережіть проект.
 Домашнє завдання
Скласти скрипт, за яким на сцені проекту створювалась би рамка з метеликів.
1. Відкрийте вікно нового проекту та додайте до нього спрайт будь-якого метелика.
На сцені проекту намалюйте червону рамку, дещо меншу, ніж сцена.
2. Складіть для спрайта метелика скрипти, зображені на рис. 3.23.
 
Підказка. Блок доторкається кольору має вказувати на колір рамки.
Щоб це сталося, клацніть спочатку на квадратик у блоці,
а коли вказівник мишки перетвориться на піпетку — на рамку на сцені проекту.
 3. Клацніть кнопку із зеленим прапорцем і почекайте,
коли буде створено рамку з метеликів.
4. Збережіть проект

Немає коментарів:

Дописати коментар